Tu jesteś: Książki / E-booki / | ||
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - peter kenzelmann marki Bc edukacja sp. z o.o. |
||
Parametry:
ISBN: 9788361059295 Autor: Peter Kenzelmann Wydawnictwo: BC Edukacja Ilość stron: 130 Rok wydania: 2008 Tematyka: biznes i ekonomia, prawo |
Opis:
Na naszym rynku coraz częściej wymieniamy się produktami i usługami. Pozycja kupujących się umacnia, dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów... Samokształcenie w biznesie to kolekcja znikomych poradników asygnowana dla osób, które chcą prędko zdobyć konieczne informacje z najróżniejszych dziedzin zawodowych i zaktualizować albo skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła linii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Informacje przekazane są w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy nieraz wizualizują treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Wybór t...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: