Tu jesteś: Książki / Czasopisma / | ||
Pedagogika a paradygmat nieświadomości |
||
Parametry:
ISBN: 9788361538523 Oprawa: miękka Autor: Olchanowski, Tomasz Wydawnictwo: ENETEIA Ilość stron: 257 Rok wydania: 2013 |
Opis:
Głównym celem monografii jest zwrócenie uwagi na doniosłość koncepcji Junga dla współczesnej pedagogiki, istotnie w zakresie relacji pedagogicznych. Spojrzenie przez pryzmat procesów nieświadomych na współzależność samowychowania i wychowania pozwoliło autorowi rozwinąć zagadnienie w oparciu nie tylko o jungowską psychologię analityczną, lecz też tradycyjną psychoanalizę, psychologię egzystencjalną i ewolucyjną oraz, by tak rzec, psychopedagogikę buddyjską. Wśród rozpatrywanych zagadnień m.in.: indywiduacja a ideologizacja, pedagogia a inicjacja, rodzina jako środowisko inicjacyjne, alienacja, autoanaliza, samooszustwo, los, samowyzysk, pedagogika głębi.seria cyklu: wymiary DuszyISBN: 9788361538523Kod paskowy: 9788361538523Autorzy: Olchanowski TomaszWydan...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: