Tu jesteś: Książki / Nauka i technika / Technika, leksykony techniczne / | ||
Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów - |
||
Parametry:
ISBN: 9788320819991 Oprawa: broszurowa Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 296 Rok wydania: 2012 |
Opis:
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju,w dodatku pokazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych i indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, zezwalającego na zaspokajanie ich pragnień, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nab...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: