Najlepszy ranking produktów
Tu jesteś: Książki / Nauka i technika / Technika, leksykony techniczne /
Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów -

Baruk agnieszka izabela, hys katarzyna, dzidowski adam Marketing dla inżynierów -

Parametry:
ISBN: 9788320819991
Oprawa: broszurowa
Wydawnictwo: PWE
Ilość stron: 296
Rok wydania: 2012

Opis:
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju,w dodatku pokazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych i indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, zezwalającego na zaspokajanie ich pragnień, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nab...
NAJTANIEJ W SKLEPACH:


ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: