Najlepszy ranking produktów
Tu jesteś: Książki / Nauka i technika / Technika, leksykony techniczne /
Upadek małych firm marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Upadek małych firm marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Parametry:
ISBN: 9788375257410
Oprawa: miękka
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: WUŁ – Uniwersytet Łódzki
Ilość stron: 140
Rok wydania: 2011

Opis:
Tytuł Upadek nieznacznych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania Autor Bogdan Piasecki Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7525-741-0 Rok wydania 2011 Łódż Wydanie 1 ilość stron 140 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 5 Rozdział 1. Jak traktować niepowodzenie gospodarcze? Doświadczenia europejskie (Anna Rogut) 9 1.1. Systemy wczesnego ostrzegania 9 1.1.1. Konwencjonalne metody oceny i/albo kontroli ryzyka 10 1.1.2. Słabe sygnały, trendy i dzikie karty 14 1.2. Obszary interwencji publicznej zorientowanej na przezwyciężanie piętna porażki i rozwój polityki drugiej szansy 24 Bibliografia 32 Rozdział 2. Proces upadku nieznacznych firm – przyczyny i symptomy (Jarosław Ropęga) 37 2.1. Niepowodzenia gospodarcze 37 2.2. Symptom...
NAJTANIEJ W SKLEPACH:


ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: