Tu jesteś: Książki / Informatyka / | ||
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki |
||
Parametry:
ISBN: 9788324633340 Oprawa: miękka Autor: Tkaczyk Paweł Wydawnictwo: Helion Ilość stron: 216 Rok wydania: 2011 |
Opis:
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach najszczególniej aktualna wiedza firma początkuje się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania niezbędna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie znakomitych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, formując swoją markę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swych doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.Autor spisał po kolei wszystkie ważne kw...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: