Tu jesteś: Książki / Informatyka / | ||
Polskie wydawnictwa ekonomiczne Komercjalizacja produktów żywnościowych |
||
Parametry:
ISBN: 9788320820263 Oprawa: miękka Autor: Bogdan Sojkin Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 230 Rok wydania: 2012 |
Opis:
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji najróżniejszych produktów. Dotyczy to także towarów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym towarów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji towarów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie cyklu komercjalizacji towarów żywnościowych w Polsce. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania oraz studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.ISBN: 9788320820263Kod paskowy: 9788320820263Redakcja: Sojkin BogdanRok wydania: 2...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: