Tu jesteś: Książki / Nauki przyrodnicze / Geografia / | ||
Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym. perspektywa organizacyjnego uczenia się marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego |
||
Parametry:
ISBN: 9788323334644 Oprawa: miękka Autor: Batorski, Jarema Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Ilość stron: 182 Rok wydania: 2013 |
Opis:
Monografia jest efektem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i użycie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach skomplikowanych i zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego si...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: