Najlepszy ranking produktów
Tu jesteś: Książki / Nauki przyrodnicze / Geografia /
Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym. perspektywa organizacyjnego uczenia się marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym. perspektywa organizacyjnego uczenia się marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Parametry:
ISBN: 9788323334644
Oprawa: miękka
Autor: Batorski, Jarema
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Ilość stron: 182
Rok wydania: 2013

Opis:
Monografia jest efektem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i użycie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach skomplikowanych i zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego si...
NAJTANIEJ W SKLEPACH:


ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: