Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
ZarzÄ…dzanie i planowanie marketingowe |
||
Parametry:
ISBN: 9788301156145 Oprawa: miękka Autor: Pomykalski Andrzej Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Ilość stron: 216 Rok wydania: 2008 |
Opis:
Podręcznik akademicki, ukazujący zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją, a także innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca gromadzi w dodatku liczne przykłady z praktyki gospodarczej. W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami. Powyższy opis pochodzi od wydawcy....
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
Zarządzanie i planowanie marketingowe Pomykalski Andrzej | 49,28 zł |
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: