Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI |
||
Parametry:
ISBN: 9788320820720 Oprawa: kartonowa Autor: Pluta-Olearnik Mirosława Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Ilość stron: 208 Rok wydania: 2013 |
Opis:
Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych i badawczych Autorki.Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji i określenie warunków kształtowania produktywnych działań marketingowychna międzynarodowym rynku usług.Prezentowana publikacja porządkuje i kreuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowychna rynku międzynarodowym, a równocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.ISBN: 9788320820720Kod paskowy: 9788320820720Autorzy: Pluta-Olearnik MirosławaRok wydania: 2013Kod wydawcy: 20234Miejscowość: Warszawaliczba stron: 208...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: