Najlepszy ranking produktów
Tu jesteś: Książki / Nauki humanistyczne / Psychologia /
Metody ilościowe w badaniach marketingowych, 36004700100KS (202110)

Metody ilościowe w badaniach marketingowych, 36004700100KS (202110)

Parametry:
ISBN: 9788301137717
Oprawa: miękka
Autor: Roszkiewicz Małgorzata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron: 351
Rok wydania: 2002

Opis:
W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co z tego wynika pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji.Wiedza na temat badań marketingowych płynie z dwóch źródeł: z nauk społecznych, a także z metod ilościowych, takich jak statystyka i ekonometria. Badania jakościowe pozwalają zidentyfikować sposób postrzegania oraz typy możliwych opinii i postaw wobec zjawisk i procesów rynkowych. Badania ilościowe natomiast pozwalają zliczyć fakty rynkowe, wyrażane opinie i poglądy. Ich celem jest wychwycenie poprawnieści w sposobie występowania zjawisk i procesów rynkowych i stworzenie ich statystycznego obrazu. Tym zagadnieniom poświęcona jest niniejsza książka.Książk...
NAJTANIEJ W SKLEPACH:


ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: