Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
System informacyjny marketingu przedsiębiorstw marki Pwe |
||
Parametry:
ISBN: 8320816025 Oprawa: broszurowa Autor: ADAM NOWICKI Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 256 Rok wydania: 2005 |
Opis:
W książce Autorzy w atrakcyjny sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny sprawności i bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. Przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego, przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. Możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane komplety oprogramowania stosowane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu \"Marketing Intelligence\"....
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: