Najlepszy ranking produktów
Tu jesteś: Książki / Hobby i poradniki /
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów (264 str.)

Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów (264 str.)

Parametry:
ISBN: 8372490856
Oprawa: miękka
Autor: Thompson John B.
Wydawnictwo: ASTRUM
Ilość stron: 264
Rok wydania: 2006

Opis:
W książce autor próbuje znaleźć odpowiedź na dużo pytań np. Jaka rolę pełnią środki masowego komunikowania w formułowaniu współczesnych środowisk. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, formuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji posiadają wpływ na dużo aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej. Rozwija swoje argumenty przez analizę kilku powiązanych ze sobą tematów np: * wzrost medialnych interakcji * kreacje nowych form...
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
MEDIA I NOWOCZESNOŚĆ. SPOŁECZNA TEORIA MEDIÓW Thompson John B. MEDIA I NOWOCZESNOŚĆ. SPOŁECZNA TEORIA MEDIÓW Thompson John B. 15,8 MEDIA I NOWOCZESNOŚĆ. SPOŁECZNA TEORIA MEDIÓW Thompson John B.
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów WYPRZEDAŻ - Publikacje wydane przed 2011 rokiem z atrakcyjnymi RABATAMI 30-50%! Środki w stanie idealnym! Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów WYPRZEDAŻ - Publikacje wydane przed 2011 rokiem z atrakcyjnymi RABATAMI 30-50%! Środki w stanie idealnym! 25,73 Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów WYPRZEDAŻ - Publikacje wydane przed 2011 rokiem z atrakcyjnymi RABATAMI 30-50%! Środki w stanie idealnym!
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów John B. Thompson Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów John B. Thompson 28,42 Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów John B. Thompson


ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: