Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną |
||
Parametry:
ISBN: 9788324671069 Oprawa: miękka Autor: Lakhani Dave, Sugiero Joanna Wydawnictwo: Helion - Onepress Ilość stron: 240 Rok wydania: 2014 |
Opis:
Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, konsumenci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, iż ludzie przestali kupować? Oczywiście, iż nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług, szyty na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej sytuacji rynkowej w dobie internetu. Kupujący posiadają dziś szybki dostęp do informacji, żądają natychmiastowej satysfakcji, a ich oczekiwania są coraz obszerniejsze. Musisz zrozumieć ich zapotrzebowania, zanim przedstawisz swoje produkty lub usługi. Musisz zacząć korzystać z narzędzi, które pomogą Ci zbudować więź z klientami, poszerzyć sieć kontaktów i stworzyć prz...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: