Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
Wolters kluwer Technologie mobilne w marketingu [przedsprzedaż] |
||
Parametry:
ISBN: 9788326432125 Oprawa: twarda Autor: Sznajder Andrzej Wydawnictwo: Wolters Kluwer Ilość stron: 232 Rok wydania: 2014 |
Opis:
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz pokaźniejsze znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, bardzo rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, z zasady na rozszerzenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych kupujących. Autor szczegółowo omawia:- trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu,- istotę marketingu z zastosowaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu przenośnego,- możliwości użycia mobilnych technologii informa...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: