Najlepszy ranking produktów
Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia /
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem

Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem

Parametry:
ISBN: 9788324647767
Oprawa: miękka
Autor: Tesławski Maciej
Wydawnictwo: HELION
Ilość stron: 168
Rok wydania: 2012

Opis:
Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce. Klient lojalny, klient nielojalny? Budowanie firmy, wobec której klienci będą lojalni po prostu dlatego, iż to właśnie ONA - ich ukochana firma - jest niełatwe i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko wyjątkowo się opłaca. Cena, jakość, przystępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie artykułu czy tej usługi. Właściciel takiej producenta może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, świeże mody, d...
NAJTANIEJ W SKLEPACH:


ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: