Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem |
||
Parametry:
ISBN: 9788324647767 Oprawa: miękka Autor: Tesławski Maciej Wydawnictwo: HELION Ilość stron: 168 Rok wydania: 2012 |
Opis:
Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce. Klient lojalny, klient nielojalny? Budowanie firmy, wobec której klienci będą lojalni po prostu dlatego, iż to właśnie ONA - ich ukochana firma - jest niełatwe i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko wyjątkowo się opłaca. Cena, jakość, przystępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie artykułu czy tej usługi. Właściciel takiej producenta może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, świeże mody, d...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: