Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. pomiar, ocena, strategie, 67792401644KS (1839467) |
||
Parametry:
ISBN: 9788379303571 Oprawa: miękka Autor: Kramarz Marzena Wydawnictwo: DIFIN Ilość stron: 216 Rok wydania: 2014 |
Opis:
Treści zawarte w książce posiadają pomóc w badaniach nad sprawnością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw. Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dlatego też miernik oceny produktywności odniesiono do poziomu logistycznej obsługi klienta. Książka zalety podręcznika akademickiego. Wskazuje bowiem podstawowe defnicje i oferuje metodykę prowadzenia badań w ocenie efektywności. Jednocześnie publikacja wsparta została weryfikacją zamieszczonej metodyki, pokazując badania przeprowadzone w wybranych sieciach dystrybucji. Struktura książki pozwala na stopniowe zapoznanie się z problematyką oceny sprawności, będącą wynikiem wzrostu relacji sieciowych. Wyrózniono sposoby definiowania sieci dostaw, proponując ...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: