Najlepszy ranking produktów
Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia /
elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. pomiar, ocena, strategie, 67792401644KS (1839467)

elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. pomiar, ocena, strategie, 67792401644KS (1839467)

Parametry:
ISBN: 9788379303571
Oprawa: miękka
Autor: Kramarz Marzena
Wydawnictwo: DIFIN
Ilość stron: 216
Rok wydania: 2014

Opis:
Treści zawarte w książce posiadają pomóc w badaniach nad sprawnością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw. Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dlatego też miernik oceny produktywności odniesiono do poziomu logistycznej obsługi klienta. Książka zalety podręcznika akademickiego. Wskazuje bowiem podstawowe defnicje i oferuje metodykę prowadzenia badań w ocenie efektywności. Jednocześnie publikacja wsparta została weryfikacją zamieszczonej metodyki, pokazując badania przeprowadzone w wybranych sieciach dystrybucji. Struktura książki pozwala na stopniowe zapoznanie się z problematyką oceny sprawności, będącą wynikiem wzrostu relacji sieciowych. Wyrózniono sposoby definiowania sieci dostaw, proponując ...
NAJTANIEJ W SKLEPACH:


ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: