Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
Nierówność, która zabija marki Wydawnictwo naukowe pwn |
||
Parametry:
ISBN: 9788301181796 Oprawa: miękka Autor: Goran Therborn Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Ilość stron: 228 Rok wydania: 2015 |
Opis:
Nierówność nie dotyczy jedynie zasobności naszych portfeli. To pewien społeczno-kulturowy porządek, który dla większości ludzi oznacza gorsze zdrowie, słabszą edukację, mniej szacunku i brak możliwości dalszego rozwoju. W swojej książce Göran Therborn twierdzi, iż nierówność w dosłownym sensie zabija – jej globalny wzrost prowadzi do przedwczesnej śmierci milionów. Dotyczy to też krajów rozwiniętych – zabójczy wpływ rosnących nierówności można obserwować także w takich krajach jak USA, spora Brytania czy Finlandia.Nie jest to jednak tylko ponury obraz współczesnego świata. Therborn w równym stopniu ukazuje istniejące programy oraz metody poprawy warunków życia i obniżania społecznych nierówności: od Indii i innych krajów azjatyckich po Sta...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: