Tu jesteś: Książki / Prawo, akty prawne / | ||
O własnej promocji środków przekazu w Polsce, 64881301970KS (1325415) |
||
Parametry:
ISBN: 9788375454994 Oprawa: miękka Autor: Anna Jupowicz-Ginalska Wydawnictwo: ASPRA - JR Ilość stron: 218 Rok wydania: 2013 |
Opis:
Tom 23. Kolekcji "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki niebanalnych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych równocześnie w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta formuje mosty pomiędzy właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej."prof. D...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: