Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
Wolters kluwer Budowanie marki miasta |
||
Parametry:
ISBN: 9788326494345 Oprawa: twarda Autor: Ewa Glińska Wydawnictwo: Wolters Kluwer Ilość stron: 352 Rok wydania: 2016 |
Opis:
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem komponentów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej należycieści dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im: lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi, zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu m...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH: