Najlepszy ranking produktów
Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia /
Wolters kluwer Budowanie marki miasta

Wolters kluwer Budowanie marki miasta

Parametry:
ISBN: 9788326494345
Oprawa: twarda
Autor: Ewa Glińska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Ilość stron: 352
Rok wydania: 2016

Opis:
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem komponentów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej należycieści dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im: lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi, zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu m...
NAJTANIEJ W SKLEPACH:


ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: