Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
marketing terytorialny. miasto i region na rynku, 77368201549KS (5302249) |
||
Parametry:
ISBN: 9788326495359 Oprawa: broszurowa Autor: Andrzej Szromnik Wydawnictwo: Wolters Kluwer Ilość stron: 546 Rok wydania: 2016 |
Opis:
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych, a także zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami oraz główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca dodatkowo zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.W piątym wydaniu książki czytelnik wynajdzie omówienie zagadnień dotyczących:marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie),...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: