Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
Marketing strategiczny w sektorze kultury euroregionu śląsk cieszyński marki Cedewu |
||
Parametry:
ISBN: 9788375568455 Oprawa: broszurowa Autor: Łukasz Wróblewski Wydawnictwo: CEDEWU Ilość stron: 250 Rok wydania: 2016 |
Opis:
Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może na pewno służyć lektura książki „Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński".Jan RyłkoPrezes Zarządu Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice CzeskiejSilną stroną pracy jest udane, naturalne połączenie istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych przez autora. Na podkreślenie zasługuje mnogość form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. ...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: