Najlepszy ranking produktów
Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia /
Marketing strategiczny w sektorze kultury euroregionu śląsk cieszyński marki Cedewu

Marketing strategiczny w sektorze kultury euroregionu śląsk cieszyński marki Cedewu

Parametry:
ISBN: 9788375568455
Oprawa: broszurowa
Autor: Łukasz Wróblewski
Wydawnictwo: CEDEWU
Ilość stron: 250
Rok wydania: 2016

Opis:
Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może na pewno służyć lektura książki „Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński".Jan RyłkoPrezes Zarządu Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice CzeskiejSilną stroną pracy jest udane, naturalne połączenie istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych przez autora. Na podkreślenie zasługuje mnogość form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. ...
NAJTANIEJ W SKLEPACH:


ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: