Tu jesteś: Książki / E-booki / | ||
Teoria karnawalizacji marki Praca zbiorowa |
||
Parametry:
ISBN: 9788323127086 Autor: praca zbiorowa Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK Ilość stron: 302 Rok wydania: 2011 |
Opis:
Tytuł Teoria karnawalizacji Podtytuł Konteksty i interpretacje Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika ISBN 978-83-231-2708-6 Rok wydania 2011 Toruń liczba stron 302 Format pdf Spis treści Dlaczego karnawalizacja? / 7 Anna Skubaczewska-Pniewska, Teoria karnawalizacji literatury Michała Bachtina / 15 Violetta Wróblewska, różne oblicza karnawalizacji / 37 Anna Skubaczewska-Pniewska, Teoretycznoliterackie i światopoglądowe „sąsiedztwa" teorii karnawalizacji literatury / 49 Andrzej Stoff, W poszukiwaniu aksjologicznego modelu karnawału i karnawalizacji / 73 Anna Skubaczewska-Pniewska, Groteska i parodia w świetle teorii karnawalizacji / 109 Ryszard Bieńkowski, Teoria karnawalizacji a kultura ludowa / 129 Piotr Grochowski, Śmiech karna...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: