Najlepszy ranking produktów
Tu jesteś: Książki / Encyklopedie i słowniki /
Leksykon analizy aktywności marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Leksykon analizy aktywności marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Parametry:
ISBN: 9788380882676
Oprawa: miękka
Autor: Jean-Marie Barbier
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron: 290
Rok wydania: 2016

Opis:
Jean-Marie Barbier jest profesorem w Conservatoire National des Arts et Métiers w Paryżu, gdzie utworzył Centrum Badań nad Kształceniem i Katedrę UNESCO Kształcenia i Praktyk mistrzowskich. Jest doktorem honoris causa Uniwersytetu Louvain. W języku polskim opublikowano dotąd dobór jego tekstów Działanie w kształceniu i w pracy socjalnej, analiza podejść (Wydawnictwo Naukowe „Śląsk", linia „Biblioteka Pracy Socjalnej"). Obecnie, we współpracy z Markiem Durandem, profesorem Uniwersytetu w Genewie, prowadzi prace nad wydaniem Encyclopédie d’analyse des activités (Encyklopedia analizy energiczności), która ukaże się w wydawnictwie Presses Universitaires de France w roku 2017.Prezentowany leksykon gromadzi pojęcia kluczowe dla refleksji nad aktywnością ...
NAJTANIEJ W SKLEPACH:


ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: