Tu jesteś: Książki / Encyklopedie i słowniki / | ||
Leksykon analizy aktywności marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego |
||
Parametry:
ISBN: 9788380882676 Oprawa: miękka Autor: Jean-Marie Barbier Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ilość stron: 290 Rok wydania: 2016 |
Opis:
Jean-Marie Barbier jest profesorem w Conservatoire National des Arts et Métiers w Paryżu, gdzie utworzył Centrum Badań nad Kształceniem i Katedrę UNESCO Kształcenia i Praktyk mistrzowskich. Jest doktorem honoris causa Uniwersytetu Louvain. W języku polskim opublikowano dotąd dobór jego tekstów Działanie w kształceniu i w pracy socjalnej, analiza podejść (Wydawnictwo Naukowe „Śląsk", linia „Biblioteka Pracy Socjalnej"). Obecnie, we współpracy z Markiem Durandem, profesorem Uniwersytetu w Genewie, prowadzi prace nad wydaniem Encyclopédie d’analyse des activités (Encyklopedia analizy energiczności), która ukaże się w wydawnictwie Presses Universitaires de France w roku 2017.Prezentowany leksykon gromadzi pojęcia kluczowe dla refleksji nad aktywnością ...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: