Tu jesteś: Książki / E-booki / | ||
Media i poznanie marki Universitas |
||
Parametry:
ISBN: 9788324221271 Autor: Marcin Trybulec Wydawnictwo: Universitas Ilość stron: 212 Rok wydania: 2016 |
Opis:
Książka podejmuje bardzo ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, iż pokazują adekwatnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst. z recenzji prof. Dra hab. Jerzego Bobryka (PAN) Autor poświęca mniej uwagi historycznym uwarunkowaniom szkoły z Toronto, a więcej założeniom przyjętym przez wybranych jej przedstawicieli. Bardziej zajmuje się podstawami teoretycznymi i filozoficznymi niż zależnościami historyczno-społeczno-politycznymi, w jakie niera...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: