Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
tworzenie planu medialnego. kwal. a.27.3. wsip, 87615802510KS (7964186) |
||
Parametry:
ISBN: 9788302157172 Oprawa: miękka Autor: Dorota Błaszczyk, Julita Machowska Wydawnictwo: WSiP Ilość stron: 240 Rok wydania: 2016 |
Opis:
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego, a także doboru nośników i typu mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.niemało informacji ujęto w krystalicznych schematach i tabelach, by pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia ...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: