Tu jesteś: Książki / Zdrowie, medycyna, uroda / | ||
Marketing usług zdrowotnych |
||
Parametry:
ISBN: 9788381021524 Oprawa: broszurowa Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 334 Rok wydania: 2018 |
Opis:
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, iż w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - choćby najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. Szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wyróznionie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - bez wątpienia zapewniających rynkowy sukces placówki, a jest...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: