Tu jesteś: Książki / Biznes, ekonomia / | ||
E-mail marketing oswojony.Teoria, praktyka, prawda, 94071201427KS (10600649) |
||
Parametry:
ISBN: 9788328344211 Oprawa: broszurowa Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski Wydawnictwo: Onepress Ilość stron: 192 Rok wydania: 2018 |
Opis:
Wokół e-mail marketingu narosÅ‚o tak sporo mitów, że wypaczyÅ‚y one jego prawidÅ‚owy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing byÅ‚ uznawany za efektywny. Po drugie, prawie caÅ‚a wiedza o nim pochodzi niemal wyÅ‚Ä…cznie od dostawców narzÄ™dzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wrÄ™cz maÅ‚o kto wie, jak robić to korzystnie.Pomimo to 80% marketerów deklaruje, iż nie ma sobie równych, jeÅ›li chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie siÄ™ z odbiorcami poprzez pocztÄ™ elektronicznÄ… stosunkowo maÅ‚o kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niżeli pieniÄ™dzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing staÅ‚ siÄ™ narzÄ...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: