Najlepszy ranking produktów
Tu jesteś: Książki / Albumy /
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Parametry:
ISBN: 9788321350660
Oprawa: twarda
Autor: Young Miles
Wydawnictwo: Wydawnictwo Arkady
Ilość stron: 288
Rok wydania: 2018

Opis:
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najszczególniej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał mocne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić obszerniejsze sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza świeże okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo konieczny podręcznik, w którym demonstruje elementarne prawdy, wydobyte kosztem dużych starań z „szumu" cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami naj...
NAJTANIEJ W SKLEPACH:


ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: