Tu jesteś: Książki / Albumy / | ||
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej |
||
Parametry:
ISBN: 9788321350660 Oprawa: twarda Autor: Young Miles Wydawnictwo: Wydawnictwo Arkady Ilość stron: 288 Rok wydania: 2018 |
Opis:
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najszczególniej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał mocne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić obszerniejsze sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza świeże okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo konieczny podręcznik, w którym demonstruje elementarne prawdy, wydobyte kosztem dużych starań z „szumu" cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami naj...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: