Tu jesteś: Książki / Prawo, akty prawne / | ||
Tworzenie doświadczeń klientów - artur urbański, lucyna dziewa marki Helion |
||
Parametry:
ISBN: 9788328366954 Oprawa: broszurowa Autor: Artur Urbański|Lucyna Dziewa Wydawnictwo: Helion Ilość stron: 240 Rok wydania: 2020 |
Opis:
"Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w zwiÄ…zku z tym jest obsÅ‚ugiwany poprzez rozmaite marki. Niektóre opiekujÄ… siÄ™ nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które stosownie rozpoznajÄ… nasze zapotrzebowania i dbajÄ… o nasz komfort - wracamy chÄ™tniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej koniecznoÅ›ci. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi posiadać poczucie, iż jest dla kogoÅ› tylko portfelem, źródÅ‚em dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usÅ‚ugi, nie marudzić$1156 Nikt. Niestety, Å›wiadomie lub nieÅ›wiadomie dużo firm wciąż tak wÅ‚aÅ›nie dziaÅ‚a. Może problem leży w nieznajomoÅ›ci zasad rzÄ…dzÄ…cych doÅ›wiadczeniem klienta (z ang. Customer experience - CX)$1157 W takim razie najwyższy czas siÄ™gnąć po tÄ™ ksiÄ...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: