Tu jesteś: Książki / Prawo, akty prawne / | ||
Gamification - gorączka anna, protasiuk michał marki Wydawnictwo naukowe pwn |
||
Parametry:
ISBN: 9788301213763 Oprawa: miękka Autor: Michał Protasiuk, Anna Gorączka Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Pwn Ilość stron: 206 Rok wydania: 2020 |
Opis:
Największy problem w badaniach marketingowych to zdobycie respondenta i utrzymanie jego uwagi. Gamification pozwala na zaangażowanie respondenta i uzyskanie lepszych wyników badań. „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta” to pierwsza publikacja na ten temat. Autorzy, którzy posiadają na swym koncie kilkanaście obszernych projektów badawczych z użyciem gamification, dzielą się doświadczeniem i wiedzą. „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta” to funkcjonalna i konieczna lektura dla specjalistów zajmujących się badaniami marketingowymi i konsumenckimi, agencji badawczych, marketingowców, a także studentów socjologii, marketingu, informatyki.Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rz...
|
NAJTANIEJ W SKLEPACH:
ZOBACZ PODOBNE PRODUKTY: